INTERVENTIES

De interventie die we uitvoeren, indien nodig, zullen vooral over de dag gebeuren.
Wat houdt een interventie in?
Normaal worden de interventies verholpen via de mail of via de back-end van de site.
Een interventie is ook tussenkomst als het echter hoofdzakelijk nodig is en er snel moet snel worden.
De interventies zijn nooit inbegrepen in de vaste of variabele kosten, ook niet in de abo-formules.

De tarieven zijn marktconform en het eindbedrag wordt bepaald op basis van jullie verbruik
of tijd die we aan jou online ondersteuning per maand of per jaar.
We nemen een minimum gemiddelde die op je account staat. Mail ons op team@e-viva.be en vraag achter je online tabel.

De vaste tarieven staan garant op continuiteit en steeds verbonden blijven.
De onderhoudswerken achter de schermen en het hele tijd door vertalen zich via een variabele abonnementsformule
die je zelf kunt bepalen wat jullie noden en wensen zijn om van onze ondersteuning te kunnen gebruik maken.

Optioneel kunnen jullie altijd oplossingen van ons verwachten opdat je versterkt op de markt kunt evolueren.
Vraag gerust heel vrijblijvend om steeds verbonden je te kunnen blijven, we helpen je graag verder waar nodig.

 

OPSTAND MET  JE PC

Vanuit onze werkplek kunnen we je op afstand je PC overnemen
( enkel en pas na goedkeuring van de klant uiteraard) en zo eventuele problemen analyseren,
hier komt er een rapport en tijdsbesteding uit, die je correct en transparent
een overzicht geeft van de werkzaamheden en facturatie. Dan ben je ook snel verholpen.

Dit afstandwerken is mogelijk ‘remote beheer’ met AnyDesk op Windows computers en Apple apparatuur.
Zie: https://anydesk.com/nl/remote-desktop

Vraag vrijblijvend onze abo-formules aan je zult zien dat we ook gemakkelijk verhelpen kunnen.
Dat verbindt onze relaties en versterkt onze samenwerking.